לעולם אל תתני שוב מתנות לא רצויות: 5 כללים להכנת מתנה טובה לגברים

לא יודעות איזו מתנה טובה לקנות לגבר שלכן? אל דאגה המדריך הבא יכין אתכן למשימה בצורה הטובה ביותר.
מתנה טובה לגבר

קניית מתנות למין השני היא עסק מסובך. גבירותיי, האם אי פעם נראה שאנחנו עושות מעל ומעבר ועדיין מפספסות את המטרה? בחירת מארז מתנה לגבר בחיים שלך עשויה להיראות מרתיעה, אבל אפשר להתגבר על הקושי ולמצוא את המתנה המושלמת. האם יכול להיות שגברים ונשים רואים מתנות בצורה שונה?

לפעמים נדמה שגברים ונשים מדברים בשפות שונות מבחינת מה שהם רוצים. רוב האנשים האהובים – בעלים, חברים, אבות ואחים – יעריכו את המאמץ שלך לא משנה מה, אבל רובנו באמת רוצים להפתיע ולהרשים. אנחנו מבלות זמן בהאזנה לאיתור רמזים לגבי מה שהוא עשוי לרצות.

אחת המלכודות הנפוצות ביותר עבורנו כנשים היא שאנו מנסות להבין מה הגברים בחיינו רוצים על סמך מה שאנו מעריכות במתנה. ללא ספק תהיה חפיפה מסוימת בין מה שגברים ונשים רוצים במתנות, אבל יש גם הרבה נורמות תרבותיות וחברתיות הקשורות למגדר שמשפיעות על הדרך שבה מתנות ניתנות ומתקבלות.

למה גברים לא צריכים הפתעות כמו נשים

מארז יוקרתי לגבר
מארז יוקרתי לגבר

כשאנחנו חושבות על מתנות לגברים, אנחנו חושבות על המתנות מנקודת המבט שלנו. נשים נרגשות מכוונותיו ומאמציו של גבר ללא קשר למתנה. נראה שגברים מתעניינים יותר במתנות שמדגימות את ההבנה שלך בצרכים שלהם. הם אוהבים מתנות מעשיות שתורמות לחייהם האישיים והמקצועיים.

כאשר אתן מתחילות להיבהל לגבי הבאה של המתנה המושלמת, חשבו על חלק גדול מתהליך הענקת המתנות עבורו וכמה ממנו הוא עבורכם. זה אולי ישמח אותך להשקיע שעות בפרויקט, אבל אם הוא לא מעוניין, אז כנראה שהמתנה מספקת צורך שיש לך, לא שלו.

במקום לבזבז זמן בתכנון הפתעה משוכללת או לבזבז חודשים לסרוג לו את הסוודר האולטימטיבי, חשבו מה הוא באמת צריך. בטח, הוא יעריך את האדיבות שלך, אבל אולי הוא לא יעריך את זה כמו שאת תעריכי את זה אם הוא יסרוג בשבילך צעיף.

5 טיפים לבחירת המתנה המושלמת לגברים

אנחנו נוטות לסבך יתר על המידה את קניית המתנות שלנו, אבל אפשר להמציא מתנה אידיאלית מבלי לרדת מהפסים.

  1. הביני תחילה את הצרכים שלו. האם יש פריטים שיעזרו לו ליהנות מהתחביבים שלו או לבצע ביצועים טובים יותר בעבודה? האם הוא רוצה לנסות לקחת את התחביב שלו לכיוון חדש, והאם יש משהו שמקל על השינוי הזה?
  2. אל תחשבי על זה יותר מדי. בחורים די פשוטים כשזה מגיע למה שהם רוצים וצריכים. הם כנראה לא הולכים לנתח את המתנות שלך באותו אופן שאת מפרקת את המשמעויות מאחורי הדברים שהוא נותן לך. את לא צריכה להשקיע חודשים ביצירת קולאז’ של החיים שלכם ביחד (אלא אם כן הוא הביע שהוא באמת רוצה את זה). לפעמים פחות זה יותר.
  3. שימו לב מה הם אוהבים לקנות לעצמם. אם הבחור שלך קונה משחקי וידאו על בסיס קבוע, אז תקני לו משהו שקשור למשחקים. כאשר גבר משקיע כלכלית בתחביבים שלו, את יכולה להיות בטוחה שהוא יעריך מתנה הקשורה אליהם.
  4. שימו לב איך הם מבלים את הזמן שלהם. הבן זוג שלך אולי לא מהסוג שאוהב להוציא הרבה כסף על בסיס קבוע, אבל הוא צריך לבלות את זמנו באיזה שהוא מקום. בין אם הוא מכוון לקריירה ספורטיבית או מתעסק במכוניות, הוא כנראה יעשה פעולות שיבליטו את תחומי העניין שלו.
  5. להבין מה הם צריכים. את יודעת מה מעורר את העניין שלו, וכנראה יש דברים שהוא צריך כדי לקחת את האינטרסים האלה לשלב הבא. אם הוא אוהב משהו שאת לא יודעת עליו הרבה, את יכולת לעשות קצת מחקר בסיסי כדי ללמוד יותר. את לא צריכה להביא לו משהו שהוא הרבה מעבר לרמת ההבנה שלך. את יכולה לבצע רכישה בטוחה יותר ועדיין לספק את צרכיו.

לדוגמה, החבר שלי אוהב צילום. ידעתי שהוא יעריך ציוד מצלמה כי הוא מוציא את הכסף הפנוי שלו וזמנו הפנוי המוגבל בצילום תמונות. חשבתי לקנות לו עדשה חדשה, אבל הן משתנות כל כך במחיר ובפונקציונליות שלא הרגשתי בנוח לבחור אחת.

במקום לקנות לו עדשה חדשה, עשיתי קצת מחקר ומצאתי חצובה נחמדה שתעבוד עם המצלמה שלו. הוא בהחלט אהב את זה. זה אפשר לו לתרגל טכניקות צילום חדשות ולהשתמש בציוד האחר שכבר היה לו. זה לא עלה הרבה כסף או כמות מוגזמת של זמן וחווית צילום כדי לקבל לו מתנה שהוא באמת נהנה.

לסיכום

תחסכי לעצמך זמן וכסף על ידי מיקוד הרכישות שלך כדי לשקף דברים שהוא באמת רוצה או צריך. תאמיני לי, הוא יעריך מחוות אקראיות קטנות, אבל הוא יאהב אפילו יותר לקבל מתנות פרקטיות. חשבו כיצד מתנות יכולות להועיל לגברים בחייכם בטווח הארוך. האם פריטים אלו תומכים בתחומי עניין או ממלאים צורך? האם זה משהו שהוא יקנה לעצמו בכל מקרה אם היה יכול? אם אתה יכולה לומר “כן” לשתי השאלות הללו, את בדרך הנכונה.

אהבתם? שתפו עם חברים...
מה עברנו בכתבה זו
חיפוש

לפעילות גיבוש מהנה שלחו לנו הודעה

השאירו לנו פרטים לתכנון ובניית פעילות גיבוש חוויתית מהנה עם המון צחוק וכיף, אל תתפשרו על גיבוש בלתי נשכח.