מהי מרכזיה וירטואלית?

מרכזיה וירטואלית

המונח מרכזיה וירטואלית הוא התקשרות חזרה לימים שבהם נעשה שימוש במרכזיות ידניות לחיבור שיחות טלפון בין קווי טלפון.

הבלוג של היום יציע הסבר קצר על איך התחילו להשתמש במרכזיות, למה הן היו חשובות ואיך הן הוחלפו בטכנולוגיית מיתוג אותות טלפון דיגיטלית של היום. המסע משתרע על פני יותר מ-100 שנים, והמרכזייה הוירטואלית המהווה חלק מתוכנית הטלפונים של מרכזיה IP היא חזקה ויעילה יותר מכל הטכנולוגיות שקדמו ליצירתה.

שיחה מהירה מישראל לארצות הברית

תגיד, למשל, שרצית להתקשר לאחיך מהבית שלך בניו יורק לבית שלו בתל אביב ישראל. הייתם מצפים להגיע תחילה למוקדנית ולהודיע ​​לאותו אדם את יעד השיחה שלכם. לאחר מכן, המפעיל היה מכניס שקעים לקופסה גדולה – המרכזייה – כדי להתאים את החיבור הנכנס שלך לקבוצת משנה של תשתית הטלפוניה שניתבה לשיקגו.

ברוב המקרים שבהם שיחות היו אמורות להיות מחוברות מעבר לקו צד משותף (כגון קו טלפון משותף עם השכן שלך), מפעילים היו מעורבים. ייתכן שסוג זה של חיבור ידני דרש מהמפעילים לדבר עם מפעילים אחרים, כך שניתן היה להצטרף למסלולים מערים לאזורים וחוזר חלילה, בהתאם למורכבות השיחה ולטכנולוגיה הזמינה באותה עת. מרכזיות שימשו מסוף המאה ה-18 ועד שנות ה-70 של המאה ה-20 לפני שהמחשבים החלו להפוך את תהליך החיוג למרחקים ארוכים לאוטומטיים.

שימוש ב-PSTN

שיחות שבוצעו בצורה זו היו לגמרי חלק מרשת הטלפונים הציבוריים. הם השתמשו בעיקר בקווי נחושת שנמתחו על פני עמודי טלפון כדי לעבור בין תחנות מיתוג שיחות ובתים של אנשים. כמובן, אותו תהליך כאן שימש כאשר עסקים רצו לבצע שיחות ללקוחות בקרבת מיקומם או מחוץ לאזורי הפעילות המרכזיים שלהם.

הדרך שבה שיחות עברו מנקודה לנקודה כללה מפעילים אנושיים רבים שענו לשיחות כל היום. שומרי הסף הללו דאגו שהשיחות שלכם יתחברו בצורה חלקה, ולמעשה מפעילים רבים שעברו הכשרה היו כל כך טובים שהם יכלו לחבר שיחות מהר יותר מאשר אפשרויות התפריט הנפוחות שאנו שומעים היום במערכות הטלפון האוטומטיות שלנו. זו הסיבה שאנו קוראים לך לקצר בעת יצירת סקריפטים עבור מערכת הטלפון שלך.

למה אתה צריך מרכזיה וירטואלית

הדיילת האוטומטית שמגיעה עם תוכנית הטלפון VirtualPBX שלך היא פקידת הקבלה הוירטואלית שלך. הוא מנתב מתקשרים באופן דומה למה שהיה נעשה בתחילת המאה ה-20. ההבדל הגדול ביותר הוא שיש לך שליטה על ההודעה המוצגת למתקשרים, ולמתקשרים יש שליטה על המקום שבו הם בוחרים לחבר את השיחות שלהם.

ברכת הדיבור האוטומטי שלך עשויה להורות למתקשרים ללחוץ על הספרות אחת, שתיים או שלוש כדי להגיע למחלקות המכירות, שירות הלקוחות או פיתוח המוצר שלך, בהתאמה. אתה יכול להיות קצר או ארוך ככל שתרצה עם ההודעה שלך, והמתקשרים יכולים לבחור כל אחת מהאפשרויות המוצגות בפניהם.

סוג זה של אוטומציה גורם לעבודה מהירה בשמירה על הפניית המתקשרים בכיוון הנכון. הם יכולים לגשת לחלקים של העסק שלך שהם צריכים. אף פקיד קבלה או מרכזייה חיה לא צריך להתערב בכל שיחה.

מרכזיה טלפונית לעסקים אפילו לוקחת את זה צעד קדימה עם תכונת מספר השיחות האוטומטיות שלה המעניקה לעסק שלך יותר ממספר ראשי יחיד לניתוב שיחות. אתה יכול לצרף נציגים לכל המספרים בתוכנית שלך, כולל מספרי חיוג פנימה ישירות (DID) שאתה מקצה לאנשים פרטיים.

הנוחות של המודרניות עם מרכזייה וירטואלית

עלינו להיות אסירי תודה על קלות השימוש שהמרכזייה הווירטואלית המודרנית שלנו מספקת לנו. אתה יכול לשלוט בגורל שלך. לקוחות יכולים להגיע אליכם בכל עת ולהיות מנותבים בצורה יעילה למחלקות החברה שלכם.

עם זאת, עם השליטה הזו, מגיעה האחריות לשמור על ברכות קצרות ואינפורמטיביות כדי לשמור על תשומת הלב של הקהל שלך ולעזור להפוך את חווית הלקוח שלו למצוינת. האם תרצה לראות כיצד הדיילת האוטומטית שלנו יכולה לעזור לך לשפר את מסעות הלקוחות שלך? קבע עוד היום הדגמה חינם של מערכת הטלפון שלנו בהנחיית חבר צוות מכירות VirtualPBX מנוסה.

אהבתם? שתפו עם חברים...
מה עברנו בכתבה זו
חיפוש

לפעילות גיבוש מהנה שלחו לנו הודעה

השאירו לנו פרטים לתכנון ובניית פעילות גיבוש חוויתית מהנה עם המון צחוק וכיף, אל תתפשרו על גיבוש בלתי נשכח.